Ointressant och trött

Då var det dags igen .. tåget.
Åker hem till Sthlm igen.
Dagarna går så fort ! För fort tyckte jag denna helgen.

I helgen har jag iofs hunnit med både att dricka öl, fika och varit på kalas.
Inte dåligt =)

Är sjukt trött nu iaf. . har redan sovit i nästan en timme på tåget.  Det var skönt!
Har hunnit fram till sala bara 1 timme 20 min kvar =)

Tur att man inte åker längre ifrån .. skulle vara så tråkigt att åka hem då
Sitta på tåget i timtal. Kanske skulle vara värt att flyga då.

Nej, egentligen så orkar jag inte skriva så mkt. . känner att jag inte var så intressant. =P
Men jag tar ett nytt tag imorgon eller så.
Om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0