Utkast: Hej, ...

Hej,

Har sovit i ungefär 10 timmar vilket betyder att jag är mycket utvilad.
Skönt är det och även bra när man är lite krasslig. Då ska man sova mkt.

Har laddat upp med apelsiner, honung och vitlök. . Hoppas på att det ska hjälpa.
Men tror mer på att det är halsen som krånglar.
Vill verkligen inte ha något mer problem med den kan jag säga. . för då ryker halsmandlarna!
Onödigt att ha skiten kvar om de ändå bara ger mig problem. .Dom känns dessutom större idag än igår =S
Hoppas hoppas att det inte bryter ut något!
Kanske ska kontakta vårdcentralen bara för att vara säker och för att ev. få pencillin i tid om det är så.
Baah, jag orkar inte med att vara sjuk.

Ska pallra mig till jobbet snart. . eller iofs inte än på ett tag.
Får se hur det går ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0