Och det kom bloood. .

Idag var jag duktig och klev upp tidigt, gick en promenad på nästan en timme. .
Men det var tydligen inte meningen att jag skulle vara ute och promenera. . för jag halkade på gruset i
en nedförsbacke och skrapade upp hela knät.  .Det forsade blod. .
Fy säger jag bara. .Jag som är känslig för blod hade lite svårt för att rengöra det i duschen. .
Kände mig lite illamående.
Som tur är så har jag ett litet stift hemma som stoppar blödningen. .Men det svider som satan!
Fast det var värt det. .

Så just nu känns det lite som att jag blev straffad för att jag var ute på promenad =P
Men det ska inte stoppa mig!

Jag börjar 13 idag så jag passade på att tvätta en maskin också  .. skönt att inte ha ett klädesplagg i tvättkorgen. .
Tyvärr så kommer det ju nya dit varje dag, men men =)

Imorgon fyller F år och jag ska få smörgåstårta =D
Han ska få en liten present innan den stora. .

Och snart är det fredag också. .
Då blir det att åka till gbg =) =)

Nu ska jag hänga tvätten. .
Ha en bra dag!
Är ju underbart väder! =)

Kommentarer
Postat av: a

God dag :)

2009-04-02 @ 10:59:21
URL: http://uppsalabloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0