FETTISdagen

Fettisdagen är det idag. . egentligen så är det väl Fet tisdagen, men jag tycker att det är mer passande med fettis dagen =)
Eftersom man fettar med semlor osv =P
Jag ska nog trycka i mig en semla. . det är ju liksom det man ska göra. Jag kan offra mig för laget ,=P


I helgen så var jag i Uppsala en sväng och hälsade på massa gamla klasskamrater från skoltiden i Norrköping
Jätte trevligt =)
Vi strosade på stan, fikade och hamnade sedan hos Frida för att äta kex och ost, mums!
Slutade med att jag sov över där, åkte hem på söndagen och umgicks med F.
Så en mycket trevlig helg =)

Annars så händer det inte så mkt i veckan nu. . Hoppas på att den går fort. Så att det blir helg.
Eftersom jag för tillfället har så tråkigt på jobbet. . Räknar timmar och minuter varje dag.

Jag ska nog stå ut idag. .

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Lina

tjohej! jobbet kommer säkerligen kännas bättre då fåglarna börjar kvittra och välkomna våren!

Tack för i lördags! det var myspys!

2009-02-25 @ 20:26:52
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0