Fredag!

Fredag!
Skulle varit ännu mer underbart om jag var ledig imorgon. .Men jobbar Lördag.
Dock ledig på söndag =) Då blir det shopping!
Längtar efter lite nya vårkläder.
Eller kläder överhuvudtaget. Fast då blir det att rensa garderoben lite, 1 in 1 ut som jag brukar köra efter.
Så skänker man dom överblivna kläderna till någon som behöver dom. Jag brukar föra dom vidare inom släkten.
Finns alltid någon som vill använda något. .
Inget slänga här inte!
Sjukt att bara använda kläderna en gång tycker jag. .Snacka om slöseri.

Aja, snart är det dags att gå till jobbet.
Hoppas på jätte mycket kunder idag!
Kom och gör så att min dag går fortare!

Ha en trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0