Nej tack, jag klarar mig utan det. .

Läste att Blondinbella ska skriva böcker. .
Tror ärligt inte att jag vill läsa dom.  Kan hon inte hålla sig till att blogga, göra kläder, ägna sig åt
välgörenhet och sno åt sig gratisprylar?
Och nej, jag är inte avundsjuk, skulle bara tycka att det var så otroligt jobbigt att vara så stressad hela tiden.

Att gå in i väggen när man är 18 år är väl inte ett så bra sätt att leva på.
Jag är 22 och tar det jävligt lugnt =) Visst kanske man önskar sig lite mer spänning i tillvaron ibland.
Men jag klarar mig ganska bra ändå utan massa events. Det hade betytt att jag hade varit tvungen att gå till bobby och fixa håret, hitta en klänning på kära sturegallerian( som BARA kostar 1000 kr, rena fyndet! ) och bli sminkad av Make up store.
Nej tack =) Låter bara så otroligt jobbigt.
Tycker om att gå på stan utan att en enda kotte känner igen mig, förutom mina stamkunder då. Östermalms tanterna =)
Blir förvånad att någon ens känner igen mig i denna staden =P
Jag är ju från landet!

Aja, vad händer idag då ..
Ja, inte mkt faktiskt.
Har inte varit utanför dörren än.
Vet inte om det är -10 eller +10. . men det är inte så viktigt.

Funderar på att ta mig en titt i farsta centrum. . om jag hittar lite kläder kanske. .
Är så otroligt sugen på vårkläder. .
Känner att det är dags för våren nu =)

Annars så händer det inte så mkt. . kanske städa lite. Skulle inte skada! =P

Hörs kanske sen!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0