Strålande!

vilken härlig dag idag. . kanske ute iaf. .
Men jenny känner sig inte bra idag .. vart ska vi börja?
Ögonen gör ont, huvudet är snurrigt, hjärtat slår fort, magen gör ont ..
Med andra ord, typ hela kroppen känns helt kass idag.
Magen och jag har inte varit kompisar ett tag, precis efter att jag har ätit så får jag ont. . hej magkatarr!

Om det fortsätter såhär är det dags att gå till doktorn.
Även om jag brukar tänka, äh. .det löser sig själv.
Nu tror jag dock att det inte kommer att göra det.

Är det kanske så, tänker på ögonen, att jag får ont i dom eftersom jag vistas i t-bane luft hela dagen?
Är nog mkt möjligt faktiskt.

Får se hur det är imorgon. Hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0