jag har faktiskt hela 20 st =p

Blondinbella har 500 000 unika läsare per vecka?
Jag har kanske 20 =P hehe

Men sen kanske inte mitt liv är lika intressant som BB:s
Aja, jag har iaf tid att ha tråkigt på, det måste man ha lite iaf!
Och jag hoppas att ni som läser inte tycker att det är allt för tråkigt. .

Igår såg jag att dom har börjat att sända sex and the city från början säsong 1 avsnitt 1.
Lycka!
Tyvärr så trodde jag att jag skulle missa det varje dag eftersom det sänds kl 19:30 och jag kommer
hem vid 20:30. Men dom visar en repris samma dag kl 23 =) Det sänds på 3:an mån-tors.

Nu tänkte jag plocka undan lite här hemma för att sedan gå till jobbet.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0