Mmm. . scones

Jag vaknade upp imorse med ett stort sug efter scones. . och vad gör man då?
Jo, man bakar scones! =)
Så nu väntar jag på att mitt te ska dra lite. .sen blir det att mumsa!

Förresten så är det bara en dag kvar nu!
Det är kul att fylla år!

Och jag undrar bara vem den anonyma kommentaren i gårdagens inlägg var. .
kan vara kul att veta vem jag ska tacka =)

Idag hoppas jag på mera drag på jobbet faktiskt. . hoppas att det kommer imorgon när alla fått lön!
Och jag hoppas att jag hittar på något att pyssla med så att dagen går lite snabbare. .

Nej, nu ska jag äta scones och dricka te!

ha en bra dag!
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi.. Det var min kommentar... Förlåt jag borde ha skrivit namn. Linda-Marie, heter jag ju.. Scones... åhh va gott. Vill också ha!

Många kramar

2009-01-22 @ 11:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0