Shit, det är inte sant. .

Jag var i Borlänge hos familjen över helgen. .
Min bror fyllde 25 i söndags och jag fyller 22 på fredag. .
Passar bra att åka dit och få tårta =)
Presenter också såklart!

Veckan har gått så segt! bara onsdag idag. Trodde att det skulle vara minst fredag.
Kanske för att jag vill att det ska bli fredag för att jag fyller år =)
Även om det känns som att man börjar samla på sig många år. .
Shit, jag är snart 22 och har redan åldersnoja. . helt sjukt egentligen. .
Borde man ha när man kommer upp mot 30 och inte 25. .

Jaha, då ska man väl bege sig till jobbet och ha tråkigt i ett antal timmar. . suck.

Hoppas att ni får en bra dag iaf!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

jamen just det! nu är både din och min bror25! Grattis i förskott om jag glömmer det sedan! kram.

2009-01-21 @ 20:27:53
URL: http://linaskriver.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i förskott gumman! Hoppas du får en jättefin dag på fredag! Kramkram

2009-01-21 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0