Ren fakta

Det som är så typiskt med mitt jobb, alltså själva butiken är att alla verkar vilja komma och handla på samma tidpunkt.
Jätte trevligt är det, men om man är själv så kan det bli ganska stressigt. Folk som står på kö försöker se om det står någon personal bakom gardinen och trycker. ."Är det bara du som jobbar här?!" - Nej, jag låter er stå 20 st på kö för att jag tycker att det är roligt att höra er sucka och stöna. . seriöst.

Tror inte vissa människor att det faktiskt kan bli kö i en blomsteraffär?
Då får ni veta det nu att det kan bli så. . alltså en kö.

Nu låter det som att jag är lite bitter idag, visst jag är lite trött i ögat, men det var faktiskt inget negativt jag menade.
Bara ren fakta egentligen. .
Tror nog att det är många som känner igen sig. .

Jag börjar bli beroende av något: Chailatte. .det är sjukt gott och tyvärr sjukt onyttigt =/
Det är smällar man får ta!

Fick ett te av en stamkund som heter Djungel, det smakar inte gott alltså =/
Kanske för att jag egentligen bara vill ha chailatte. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0