Åka tåg. .

Nu sitter jag på tåget . .
Trött efter en dags intensivt arbetande.
Skönt att man kan sova en stund om man känner för det iaf =)

Ja, vart är det jag ska åka nu då. Jo, till mamma och pappa i borlänge.
Tyckte att det var dags att hälsa på.
Självklart så glömde jag hörlurarna till datorn . .. tänkte kolla på film =(
Aja, får hitta på något annat. . tur att man har intranätet med sig.
Alla har blivit så modernt nu för tiden! =P

Vad ska jag göra i Borlänge då?
Inte mkt hade jag tänkt. . få maten serverad tex =P
Passa på medans man kan!
Fast iofs så fick jag matlåda idag av F:s mamma =) Taack! mkt gott =)
Dom är lite som min extra familj här i storstan.

Nej, om man ska försöka att få tiden att gå lite kanske. . är ca 2 timmar kvar nu.

Ha en trevlig helg! =)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0