Nedräkningen har börjat

Jaha, då var man ledig fram tills bebis vill komma ut.
Känns väldigt konstigt att vara ledig över en julvecka. . Veta att dom på jobbet sliter. . En del av julveckan är väldigt rolig, en annan del är inte kul alls.
Om jag hade jobbat så hade jag nog mest varit i vägen och allmänt förvirrad, det börjar ju finnas 1000 andra saker att tänka på.

18 dagar kvar. . det är nedräkning nu.
Idag är mitt humör lite nedstämt, nära till gråt. Sitter och kollar på Oprah och bölar, innan det var det extreme home makeover. . hehe.
Hormoner kan man kalla det. För jag har absolut inget att vara ledsen för! Snart jul, det SNÖAR!, bebis på g och en underbar man här hemma =)

Tänkte göra en god köttfärspaj idag. . Men jag har inget recept och internet verkar vilja ta väldigt lång tid på sig att visa sidorna med recepten. . aja, jag ska nog hitta något :)

Har planterat en julgrupp också. . ska bara plocka fram lite pynt så är den färdig. Sen när Fredrik kommer hem så kanske vi ska ta in granen från balkongen också :) Har köpt oss en kungsgran för att dom är såå fina samt att den inte barrar!

Ska dessutom sätta upp granris på balkongräcket och sätta dit en ljusslinga så att det blir extra tjusigt :)

Nu ska ag leta recept och hoppas att det fins något smarrigt!
Ha en fin dag och håll tummarna att snön får vara kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0