Nu är det fritt fram!

Nu kan alla oroliga pusta ut!
Det blev ingen bebis i slutet på 2011.
Den kommer 2012 som planerat istället
Har nämligen varit ett jäkla prat om att man ska knipa ihop så att den ska komma nu i början på året =P
En aning jobbigt har det varit, jag kan ju inte riktigt bestämma sådant.

På jobbet har dom gissat när den ska komma och även vi här hemma. Jag gissar på att den kommer en vecka för sent och fredrik gissar på att den kommer en dag för sent.

Såå. . bara 5 dagar kvar, räknat med idag. Fast man kan nästan säga 4 eftersom denna dagen snart är slut.

Gårdagen firades hos bekanta med middag och brädspel. Mkt lugnt och skönt. Orkade vara kvar och vara vaken till tolvslaget, wiie!:) trodde nämligen att jag skulle vilja åka hem tidigare. . Men var faktiskt inte alls trött.

Så nu går jag bara och väntar på att fisen vill komma ut därifrån.

Jag kommer att höra av mig till de närmaste när den har kommit och sen skriva på facebook när jag har tid och lust.

Gott Nytt År på er alla!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det kommer bli mycket tjat framöver. Kommer ihåg att det var någon som ringde hem till oss och jag svarade och dom sa "men, är inte du på bb?" öh, nej! Då hade jag väll inte svarat i hemtelefonen. Hoppas att du slipper gå över tiden alltför länge, det är jobbigt att vänta.

2012-01-02 @ 14:09:16
URL: http://bochj.wordpress.com/
Postat av: Frida

Jag gissar på 11/1 :)

2012-01-07 @ 22:37:57
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0