Jobba + förkylning = ingen hit!

Jobba inte när du är sjuk . speciellt inte när du har lite halvt feber. .
Det har jag gjort i en vecka. . så nu har jag något knas med örat .

Men visst så ska man få allt på en gång. Gud va roligt.

Städa borde jag göra, eftersom jag är ledig. Men orkar man inte.
Det är ju inte det man vill göra när man är ledig. . men det är enda gången jag hinner =/

Helt sjukt. Borde handla lite kläder. Och ja, jag är i behov utav kläder. Inte bara för skojs skull .. utan det behövs.

Hepp, bäst att man diskar lite innan "jag-tar-det-imorgon" syndromet kommer smygandes.
Det brukar bli så. Tyvärr.

Haré!

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackars dig som varit sjuk. :/

2007-08-30 @ 23:03:51
URL: http://ladykiller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0