Hej du käre sol!

Med solsken i ansiktet så kan man lätt tro att det gör en lycklig.
Eller att man ska må bra.
Det kan jag säga att det gör man inte. Det kanske hjälper en del iaf.
Jag hade en sådan pissig dag här om dagen.

Då är det tur att man har människor som man kan prata ut med =)
Tur att man har er!

Denna helgen har börjat med vissa funderingar på livet. Funderingar om hur framtiden ska bli. Vad jag har för funktion på denna planeten egentligen. Vad jag är bra på osv..

Efter en bra diskussion med Bettan igår till kl halv 4 på natten så har jag nog kommit fram till att det spelar ingen roll hur det blir i framtiden. Jag menar alltså, det spelar ingen roll hur jag lever, bara jag är lycklig.

Så resten av denna helg ska förutom att jobba, ägnas åt allt annat än att fundera på framtiden.
Om man funderar för mycket på framtiden så glömmer man oftast bort nuet.

Och det är i nuet jag lever. Inte i framtiden.

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag funderar också mycket på framtiden. Jag är arg på världen för att den tvingar mig bli vuxen mot min vilja. Men det är bara le och se glad ut, för det löser sig sa han som sket i vasken

2007-03-17 @ 19:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0