Nödvändigt liksom.

Jag förstår mig inte på detta.
Snö när man vaknar.
Regn när man ska åka iväg till mormor.
Hagel när man är hos mormor.
Regn när man åker till jobbet.

Hallå? Var det nödvändigt att använda alla olika väder under en 2 timmars period?
Räckte det inte med en utav dom? helst regn i så fall. Annars sol iofs.

Jaja.
Jag har varit hos mormor och ätit mat.
Proppmätt nu och kommer nog att vara det i några timmar framöver också. =P
Åt mat kl 13 och är fortfarande proppmätt kl 15:30 =P

Heelt sjukt att man alltid blir det när man äter mat hos mormor, hehe.

Jaja, nu är jag på jobbet och degar lite. Både trött, seg och mätt.
Men jag ska inte klaga. Nej, inte alls då! =P

Kommentarer
Postat av: Therese

Du slapp åska iallfall. :P

2007-03-18 @ 17:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0