Tjoho!

Äntligen!
Äntligen är det vår!
Äntligen så får man slänga in vinterjackan i garderoben och dra fram vårjackan =)

Njuta av solens strålar i ansiktet när man går på långpromenad.

Jag älskar våren,sommaren och hösten eftersom jag inte gillar vintern så mycket =P
Jag håller inte på med någon vintersport. . så varför ska jag ha vinter?
Men jag antar att jag kan offra mig för er som vill ha snö. Men måste ni ha så lång vinter?
Räcker inte högst 3 månader??

Då hinner ni ju åka nerför,på längden, åt sidan eller vilket håll ni föredrar. Eller?

Snart blir det åka ner till Norrköping för att vara jurymedlem på UF-mässan.
Passar på att träffa Heidi och Therese då =)
Mycket trevligt!
Blir nostalgi med besök på florist och boende på hemmet. Som vanligt med andra ord =)
Tänk om det kunde vara så fortfarande! Skulle inte ha något emot 3 år till på den skolan, fast det
känns som om man kanske inte skulle utvecklas så mycket eftersom man redan har gjort dom kurserna.
Men va fan. Det är ju så jävla roligt där! =D

Hang in there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0