Middag för 2

ikväll så gjorde jag tacos, underbart gott!
Varför äter man sjukt för mycket när man äter just tacos?
förmodligen för att det är så in i . .  gott!

ligger i sängen nu och jäser lite. .
trött blev jag minsann också. .  det är kanske inte konstigt när man har mat för 2 i magen. .
alltså nu menar jag att det jag tryckte i mig kunde ha räckt till 2. .
Tro inte att jag har en liten där i magen inte. . jag vill ha en där. . men inte än.

om ett par år när det finns en pappa med i bilden så blir det nog en till personlighet inuti mig.
Men det tar vi då den dagen kommer. .

Åh, det finns så söta tanter på jobbet =)
gamla tanter. . sen finns det surkärringar också, men det är ganska få.
Imorgon så hoppas jag på en underbar onsdag!

trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0