Ingen tid till spillo. .

Idag är första lediga dagen på länge som inte har spenderats med att slappa. .
Jag klev upp i tid, åkte till city för att hämta min plånbok eftersom jag hade glömt den hos carro i söndags.
Sen satte jag mig på tuben till skärholmen för att sedan landa på IKEA =)
Älska att gå där och strosa. .
Tänkte att jag skulle köpa lite ljus å så. . slutade med att jag handlade för ungefär 600. Men va fan, man ska inte snåla!

Jag ville ha dom sakerna ju. ..hehe

Sen innan jag fick leka med mina nya saker så var det dags att städa.
Damma, dammsuga och skura golv. .
Att jag inte tar mig i kragen och gör det oftare. . tar inte så lång tid och det känns så mkt bättre efteråt.
Rent och fint =)

Snart är det dags för middag, kycklingen ligger och tinas upp i ett vattenbad =)
Inte tänkte jag på att jag ville ha kyckling igår inte =p
Som tur är så tar det inte så lång tid.

Nu ska jag hänga upp tvätten!
Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0