Torsdag. .Undrar när dom ska börja med Jennysdag?

Idag har jag gjort en begravningskrans på jobbet. Låter sorgligt, men det är faktiskt jätte kul! =)
En i blått,lila,rosa och vitt. .
Glömde såklart att ta kort annars så hade ni fått sett den. .
Annars så har dagen rullat på ganska bra. Lite smått seg ibland men men, sånt får man ta.
Har inte så mkt helgångest faktiskt. Alltså över att jag ska jobba helgen.

Har nyss kommit hem. Mötte upp Carro och Malin. Vi åt middag på en italiensk restaurang.
Mkt god mat! mums!
Så nu är jag jätte trött, mätt i magen och känner mig ganska nöjd faktiskt.

Funderar på att gå och lägga mig . . Ska ta vara på att man är trött =)

Ha det bra!
Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0