tuff tuff

Hej alla glada. .
Nu sitter jag på tåget till dalarna.
På något vis så känns det som att det är jul. .
Kanske för att jag vet att det är snö när jag kommer fram.
Eller jag hoppas på det =) Är så mysigt! Dock bara om det är riktig snö och ingen slask.

Sitter vid fönstret på tåget. . alltid när man har datorn med sig så är det någon som sitter bredvid och kollar vad man gör. .  som även läser det man skriver . .
Kul att denna får läsa om sig själv då =P
Hörde att mannen bredvid mig i ett telefonsamtal ska sitta där tills efter att jag stiger av . .
Det betyder att jag har publik hela vägen hem. . najs najs.
Kan inte göra precis vad jag vill, men egentligen så behöver jag ju inte bry mig .. hur ofta kommer jag att träffa denna mannen?
Men vem vet, vi kanske ses igen . .inte för att jag vill det men som sagt, man vet aldrig.

Nu har jag alltså 2 timmar och 10 minuter kvar av min resa. . härligt =/
Vad ska man göra under tiden då ..köpa lite kaffe och stirra ut genom fönstret?

Och inga lurar har jag. Så det blir ingen film heller. .
Det ordnar sig. .Konstigt nog är jag bra på att vänta, alldeles för bra kanske =P

Snart ska jag visa biljetten.

Ha en bra helg!
Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0