Energi tack!

Här sitter jag och gäspar. .
Skulle behöva en riktig kick av energi.

Det var svårt att gå upp ur sängen imorse. Men man måste tyvärr göra det.
Jag har lite träningsvärk också.
Var hos en naprapat igår och fick några övningar att göra.
Det märktes att jag inte var tränad där för oj vad jobbigt det var ..
Jag  tycker mig känna att det är bättre idag, men det kanske bara är jag som inbillar mig.

Börjar som vanlig kl 13 idag, ganska skönt, men det är inte så kul att sluta 19:30 istället.
Kan man inte få börja 13 och sluta 18 men ändå få en heltidslön? =P
Skulle sitta fint.
Jag har räknat ut att det bara är 63 dagar kvar på jobbet innan jag slutar =) =)
Det är så satans tråkigt så jag ser fram emot det =)
Är nog lite därför jag är så seg och trött, för att jag vet att jag kommer att ha tråkigt sen.

Men man får göra det bästa av situationen.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

aaah! nu såg jag. så vilken butik ska du börja jobba i ? kram.

OCH LYCKA TILL!

2009-05-02 @ 13:35:58
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0