Jag är en tur unge =)

Har inte berättat detta. . men min butik som jag jobbar i nu kommer att stänga
för gott den 30 juni. Vilket är tråkigt för mig för då får jag inte jobba här något mer.

Idag har jag varit på en provjobbning i en annan blomsterbutik och dom erbjöd mig tjänsten på en gång
efter att ha jobbat där i 3 timmar =)
Jag måste ha jobbat på bra!
Fast jag är ju ganska lätt att älska ;) hehe.

Ville bara säga det till er. . eftersom jag är så glad =) =)

Inte lätt att få jobb i dessa tider. . men skam den som ger sig.
Jag gav mig inte .. och se hur det gick =)

Skulle vilja fira med godis. . kanske gör det sen.  .vem vet =D

Ha en underbar dag!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul för dig kusin! Vart är det du kommer börja nu någonstans?

2009-04-16 @ 18:02:54
URL: http://suss-ego.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Jag skrev ju mitt namn, trodde det skulle synas i kommentaren.. men men, jag kan ge mig till känna igen! /Susanne

2009-04-19 @ 16:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0