Sitta och döda tid. .

Jaha, då var det dags igen. .
Sitter på tåget, fast denna gången mot gbg och till Carro! =)

Ska bli sjukt kul att träffa carro igen! Var ett tag sen alltså. .
Har massor att ta aigen, även fast vi hörs nästan dagligen. .

Igår fyllde F år, han blev glad för min present, en tröja, som han använde dagen efter. .
vet inte om det var för att göra mig glad eller om han gillade den så mkt =P
Han kommer att få en betydligt roligare present på onsdag!
Då blir det äventyr =)

Jag läste att det står en päronpaj i ugnen hos carro, min favorit paj =)
Om man inte räknar rabarberpaj, fast päronpajen slår nog den också. .

Nu är det bara 2 timmar och 20 min kvar på resan. .
Tur att man åker X2000 så att det bara tar 3 timmar och inte 5 timmar som det tar med vanligt tåg..

Är ganska trött nu. . man blir det efter en dags arbetande och att sitta på tåget..
ska försöka att sysselsätta mig själv nu. .
Ha en trevlig helg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0