Ännu en underbar dag =)

god morgon världen!

Jag klev upp lite tidigare än vad jag egentligen behövde idag ..
Men det är bara skönt att sega runt lite på morgonen. .
Fast när jag såg att klockan var 9 och att jag fortfarande satt och åt frukost, samt inte hade duschat än. .
så fick jag panik!
In i duschen och panik tvättade håret å så. .
Men när jag väl är klar så kommer jag på att jag börjar 11 och inte 10. .
haha, snacka om att jag fick panik först. .
Men jag hade ju världens tid på mig =)

Skönt också att man kan ta bussen som går 10:48 när man börjar 11 =)
och jag kommer inte ens försent heller.
Kanoners!

Igår fick jag skjuts av sötis till jobbet =) Tack.
Han är så snäll =)

nu ska jag börja göra mig iordning för att gå till bussen om ett tag.
Ha en trevlig söndag!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0