Bättre än ingenting

Idag vaknade jag av mig själv kl 8:45
Det är så otroligt skönt att vakna av sig själv, för då måste man ju vara utvilad. .
Jag var det iaf.

Har tagit cykeln och dragit till gymmet. .
Skönt faktiskt. .
Inte så hårt pass, men bättre än ingenting.
Dessutom så fick jag ju motion när jag cyklade till gymmet och tillbaka hem! =P

Ska ta och äta lite lunch nu. Blir salladen från igåe med den roliga dressingen, hehe
Börjar kurra i magen nu. .
Inte ofta jag hinner äta lunch på de dagar jag är ledig eftersom jag äter frukost så sent.

Sitter och lyssnar på Veronica Maggios skiva, vinnaren är, den är faktiskt bra.
Fick den av Fredrik =) Därför har jag köpt kläder till honom som han ska få sen =)

Efter lunchandet så ska jag ut och leta present till pappa, inte det lättaste kan jag säga.
Men hittar nog på något =)

Ha det bra!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0