Riktigt äckligt. .

Okej, jag ska vara en tönt och kolla på första delfinalen i melodifestivalen ikväll =P
Det är liksom tradition, man bara måste det!

Tror nog att det blir tacos ikväll. .det är lätt att plocka med och roligt när man är flera =)

Förresten så såg jag blondinbellas morgon inlägg idag . .usch vilken äcklig grej hon hade runt halsen! =S
Huvudet var ju kvar!! =S =S =S
Det är ju för fan sjukt äckligt. .
Tidigare i veckan så såg jag en tant som kom in i butiken, en riktig östermalmskärring, hon hade en pälsväst där armar och svansen var kvar. . det påminner ju en extra mkt om att det faktiskt har varit ett djur någon gång. .
jag blev riktigt äcklad av den där västen. .

Jag kommer aldrig att ha en äkta päls på mig! Även om det är mer milöjvänligt än med fuskpälsar. . men då väljer jag hellre att vara djurvän och omilöjvänlig än att vara miljövänlig och ha ett dött djur på mig.

Nu ska jag äta en sen frukost! =)
Ha en trevlig lördag!
Kramar


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag såg med den bilden. Riktigt vidrigt med huvudet kvar..örk..



Jag ska nog med se melodifestivalen ikväll..är inte så intresserad egentligen, men det känns nästan som att man MÅSTE se spektaklet :P

2009-02-07 @ 11:50:04
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0