I´m the one minute girl!

om 19 dagar så blir jag hela 22. .
oj oj oj, tiden går fort!
Tänk när man den 23 januari 1987 09:18 ploppade ut. Då var man inte stor inte.
Tror att min mamma uppskattade att jag ville ut så pass snabbt, tog mig endast 1 minut att komma ut.
Inte dåligt va?

Till skillnad mot min bror som tog tid på sig .. 5 timmar.


Har jobbat igår, är ledig idag .
Jobbar numera mån-fre och varannan lördag.
Känns heelt ok!
Istället för att ha jobbat mån, ons-fre och varannan lör-sön.
Förbättring! =)

Idag har jag inhandlat en ny dator. . då min gamla har blivit just gammal och skruttig.
Gör lite som den vill. Dessutom så är den välanvänd.
Och det hjälpte inte att jag blev kär i denna jag har nu heller =P

Tänkte göra lite mat nu då magen säger att det är dags.

Ha en trevlig kväll!
Kram kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0