Semester, semester vart tog du vägen?

Jaha, då var semestertider förbi och jobbet har börjat igen.  .

Min semester hade jag slutet av maj - slutet på juni. En mkt bra period om jag får säga det själv. .
Allt var bra, vädret framför allt.
Var på Peace and Love festivalen. . det var trevligt. Fredrik kom även upp den helgen och var med under festivalen. .
Det var mysigt =)

Största delen av semestern spenderade jag ändå i sthlm .. var i blge ungefär 1,5 vecka bara.
Men tyckte att det räckte ganska bra =)

Jaha, och nu då?
Ja, nu har jag börjat på nya jobbet. .Trivs som fisken i vattnet, lär mig nya saker varje dag .. vilket gör att dagarna bara flyger förbi, även fast det är lite låg säsong i blomsterbranchen just nu. .

Jag har även lyckat hitta en plats åt Emelie på jobbet så snart kommer  vi att jobba tillsammans igen! =)

Det var väl en min update på vad som har skett under sommaren .. Har haft en bra sommar iaf. tagit det ganska lugnt =)
Så det ska vara. .

Just nu å sitter jag och äter baguette med tsatsiki. . mums!
Har nästan nyss kommit hem från jobbet. Idag var det mkt kunder, så man blir lite trött och mör.
Men det är bara ett bevis på att man lever =)
Tänkte kanske hyra en film senare. . smidigt och bra på nätet faktiskt.

Åhh, denna veckan har inte varit min vecka kan jag säga. .
Har tappat saker i golvet, spillt mat på mig hela tiden, glömt påsar med kläder på stan, glömt mitt album som innehåller alla kort på mina blomster kreationer på tunnelbanan. .
Herregud säger jag bara. .

Så Carro, nu fick du veta lite grejer iaf  ;P
Lovar att bli lite flitigare på att skriva. .
Blir nog mer till hösten när man sitter inne lite mer =P

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt då kan jag känna mig lugn :P

2009-07-18 @ 20:06:55
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0