Lilla Moln.

Härliga tisdag. . Inte pga vädret då kanske utan för att jag är ledig =)
Vet inte riktigt vad som ska ske idag. . Har nyss ätit frukost. .
Så nu vet ni vilket tempo jag har idag =P

Funderar på att dra fram melissa ett tag och låta henne suga. . alltså dammsugaren! jag vet vad du tänkte!! fyy! =P
Dessutom så ska jag nog ta med freja ( cykel ) på en tur till gymmet, hon stannar ju utanför, medan jag går in såklart. .
Vad jag vet så får man inte cykla med cykeln på löpbandet .. eller?

Ibland önskar man att det kunde komma någon och städa åt en. .
Men fredrik är iaf skyldig mig en städning då jag hjälpte honom att städa, ha!

Jag får sätta på denna låt och köra ett varv med dammsugaren =)


Varför är det oftast dåligt väder när jag är ledig?
Bara för att jävlas .. jag förstår. .

Nu ska jag bara få orken att börja plocka ihop lite smått. .

Önska mig lycka till!

Så får vi se hur det går med den saken ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0