Jenny leker hemmafru idag. .

Hej allihopa!
(en liten blondinbella hälsning!)

Vad händer idag då?

Jo, idag har jag städat lite. .
Anledningen till det är dels för att F kommer på middag hit ikväll
och för att delar av mig familj kommer och hälsar på mig på tisdag.
Måste ju vara rent och prydligt =)

Ska snart iväg och handla till middagen ikväll. .
Kul att göra middag till någon annan tycker jag!

Sen blir det efterrätt också =)

När min familj kommer hit så tar dom med mig tillbaka till dalarna när dom drar hemåt.
Ska spendera lite semester där. .
Gå på peace & love festivalen bland annat. .

Vet inte hur jag kommer att klara mig utan F, mitt hjärta och min kropp kommer att skrika. .
Men det är bara 11 dagar jag är borta. . Jag ska väl kunna klara av det =P

Midsommar kommer att spenderas hos Kristina i Vingåker. .
Med lite andra tjusiga flickor också såklart.

Nu ska jag åka och handla. .
Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0