Ajabaja Jenny!

Nu har det hänt igen!
Jag har inte bloggat på en vecka. .
Fy på mig! kanske inte är en bloggare trots allt.
Ni får nöja er med det ni får =P

Ett inlägg i veckan blir väl bra? =P

Oj, nu råkade jag trycka på en knapp så att skärmen blev jätte konstig =P
Aja, det får funka ändå.

Sitter på tåget nu. På våg mot mor och far. .
Hemtrakterna i kära dalarna.
Ska bli skönt att se dom =)
Har med mig lite blommor och blomlådor till mamma. Måste ju passa på att utnyttja att man har
det jobb man har. .
Fin balkong till personalpris! =D
Det är grejer det!

har redan åkt i en timme, vad den timmen gick fort! Skönt  tycker jag. Blir lätt lite rastlös när jag bara sitter ner. ´

Nu ska jag sluta sitta och svamla. .
Nu vet ni iaf att jag lever och lite vad jag gör också =P

Ha en skön fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0