Söndag 24 maj

Då var det söndag igen då ..
Men jag är lycklig ändå =)

Helgen har gått sjukt snabbt tycker jag!
Har varit hos F hela helgen och degat =)

Fått ett nytt kylskåp/frys. . alltså 50% kyl och 50% frys.
Eller nytt och nytt . .
F:s familj hade den i källaren och jag bytte den mot min frys. .
Trevligt! =)

Just nu så snurrar tvättmaskinen och på spisen står en köttfärssås som ska stå
och sjuda i 1,5 timme!
Men den är sjukt god så det är värt det!
Sen får man mkt köttfärssås också. . räcker i evigheter.

När den är klar har jag planerat att göra en nudelgratäng av lite köttfärssås bla =)
Mumsfillibabba!
Det var längesen =)

Snart är det dags för semester också =)
Den börjar 1 juni och håller på fram till den 1 juli =D
Underbart! =)

Nu ska jag gå och röra lite i köttfärssåsen.

Ha en underbar söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0