Min lilla flodhäst =)

Jag måste berätta något roligt jag drömde natten mellan lör och söndag!

Jag drömde att jag matade en liten och söt flodhäst med gurka m.m och så börjar
flodhästen att låta. . men så vaknar jag och upptäcker att det är inte flodhästen som låter i drömmen 
utan Fredrik som ligger och snarkar bredvid mig =P
Haha, jag har gått och tänkt på denna drömmen sedan dess, det var så roligt!!
Nu är det ju alltid så att det är roligare att uppleva drömmen än att berätta den i efterhand.

Ja, just det. .igår var vi och tittade på en tv och jag hittade en som var tjusig.
Den inhandlades och installerades igår. 
Så nu har jag en finfin tv att titta på =)

Den är betydligt smalare än den tjockis jag hade tidigare. . vilken skillnad!!

Jag skulle mest berätta om drömmen. . var så jävla kul! =P
Nu ska jag titta på hollywood fruarna igen .. 

Ha det bra =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0