Tisdag 6/10

Tisdag den 6/10 idag..
Det betyder?
jo, att jenny har namnsdag! =)

glad att fredrik kom i håg det =)

Idag har jag gjort lite begravnings binderier på jobbet. .
Vilket jag tycker är det roligaste efter brudbinderier att göra. .
Låter kanske lite konstigt att säga att jag tycker att det är kul att
göra begravnings binderier. .men det är ju skapandet som är kul inte själva
orsaken till att det behövs ett binderi.

Här kommer en bild på en utan alla 9 st som jag har gjort idag. .
Blev extra nöjd med denna:

röda och vita rosor samt gentiana =)

Nu ska jag äta min makaronipudding som jag har gjort, mums!

Ha en bra dag och grattis till alla Jenny och Jennifer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0