tidsfördriv

- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ? -
Aldrig i livet!!
2. vara seriös än rolig ? - Rolig så klart =)
3. dricka röd eller grön mjölk ? -  grööön
4. brinna upp eller drunkna ? - oj, hemsk tanke. . men på något vis så skulle jag välja drunkna.
5. umgås med dina fiender eller föräldrar ? öööh, mina föräldrar såklart.

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
jaaa =)
2. sol eller måne ? - måne
3. vinter eller höst ? - Höst
4. vänster eller höger ? - jag tar höger
5. soligt eller regn ? - Sol, men regnet är allt mysigt det också.
6. vaniljglass eller chokladglass ? - Vaniljglass

- OM DIG :
1. Hur mkt är klockan just nu ? -
11:41
2. Fullständiga namn ? - Jenny Helena Wass
3. Vart vill du bo ? - Stan!
4. Hur många barn vill du ha ?- Jag vill gärna ha 2 st.
5. Vill du gifta dig ? - Jag vill gifta mig, men det är inte livsviktigt.
6. Rullar du spagetti eller skär du den ? - Rullar
7. Har du ätit sushi ? - jo, det har jag . . inte direkt en favorit
8. Lyssnar du på nu ? - veronica maggio- ingen kan ändra på det
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - Ingen just nu. .
10. Humör ? - lite hängig, sjuk

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. Kysst någon ? -
ja =)
2. Sjungit ? - Ja
3. Blivit kramad ? - jaa
4. Känt dig fånig ? - nope
5. Saknat någon ? - Alltid
6. Dansat galet ? - nej
7. Klippt håret ? - nej
8. Gråtit ? - ja, av lycka dock =)
9. Ljugit ? - nej
10. Haft sex - lite onödig fråga, men ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0