Tapetskådning

Idag har jag och älskling varit och tittat på tapeter, äntligen =)
Hittade fin fina tapeter på colourama =)
Men vi ska ta hit fredriks kusin som är målare så får han räkna ut hur många rullar det behövs köpas.

Det kommer att bli sååå fint :) självklart så kommer jag att visa när det är klart. .

Det vi ska tapetsera om är i vardagsrummet och i sovrummet. .ni ser bilder i inlägget nedan.

Efter tapetskådning så gick vi till Lakritsroten ( en affär som säljer godis, BARA lakritsgodis i alla de möjliga slag )
Sen lite promenad runt i staden .. käkade god sallad på café birger.
Strosade runt lite mer .. . tog sedan tuben till liljeholmen och kikade i gallerian där. Hittade fina byxor till Fredrik.
Tog tvärbanan hem till kära Årsta och sitter nu och tittar på hockeyn, eller jag sitter och skriver här med en av mina nyköpta skivor i öronen ( ja, jag har inte skivan i öronen. . utan hörlurar, knasigt det lät =P)
Jag köpte Lady Gagas - The Fame Monster och Salem al Fakirs - Ignore this ( som jag inte har lyssnat på än )
Gaga behövs ju inte recenseras då hon är underbart bra. Salem är ju bara så söt, så jag kommer att bli glad och må bra när jag lyssnar på den skivan sen =)

Nu ska jag luta mig tillbaka och fortsätta att lyssna och kika lite på hockeyn då och då. . Heja Djurgår´n!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0