Desperat hemmafru?

Ibland funderar jag på om det skulle kännas okej att vara hemmafru.
Skulle man klara av det, alltså utan att bli rastlös.

Det har nämligen varit lite hemmafru varning på mig denna veckan som var. Jag har haft maten klar när fredrik kommer hem och tvätten fixad, disken diskad, osv. .
Jag måste dock erkänna att jag har varit uttråkad då och då. Speciellt de första dagarna efter sjukhusvistelsen då man skulle ta det lugnt och vara inne. .

Nu är jag friskare och kan vara ute om jag vill. Men det är sjukt att det känns så mkt jobbigare att vara ute länge.
Kanske sitter psykist. Att blåmärknen och stygnen på min kropp säger till min hjärna att jag är sjuk och borde vara svag. Men jag är inte svag.

Det är dock bra att jag ska vara hemma en vecka till. För att stygnen inte ska åka upp osv.
Förresten, vet någon hur länge stygnen brukar sitta i innan dom försvinner?

Nu till något helt annat. .
Varför går fångarna på fortet varje dag?
Är det inte bättre att det är en gång i veckan så att alla kan ha en chans att hinna titta på alla avsnitt?
Aja, skit samma =P
Det är sånt här man har tid att fundera på när man är hemma, bara så att ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0