Ikväll blir det världens fest!!

Eller inte. . .
Ikväll är det fest med bostadsrättsföreningen. Kul. Eftersom man sitter här hemma ensam och är lite halvt orörlig så borde det väl vara en idé att gå och titta vad man har för grannar. Egentligen så har jag ingen lust. Speciellt inte när den så kallade "festen" börjar kl 16 och innehåller en tipspromenad, Hej gamlingar!  Men men, som sagt man sitter ju bara här. .

Så om en halvtimme så är det dags. . känner ni min entusiasm?
Jag kan iaf trösta mig med att det är nära hem om det skulle vara tråkigt.
Dessutom så finns det mat där = jenny behöver inte laga middag! =)

Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Carro

Nu vill vi ju ha en uppdatering om hur festen va ju!!:)

2010-08-22 @ 19:55:28
Postat av: Lina

Lycka till! :)

2010-08-22 @ 21:02:45
URL: http://linaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0