Lite uppdatering

Det var ett tag sen jag skrev. . så brukar det låta i början på de flesta av mina senaste blogginlägg.
Men har man inte tid eller lust så blir det inte så bra helt enkelt.

Just nu befinner jag mig hemma. har varit ledig sen tisdag.. eller ledig och ledig, jag är sjukskriven för att jag har gjort en operation. Inget allvarligt. Något som fanns i kroppen som inte skulle finnas där.
Nu är det borta och jag är hemma och tar det lugnt.

Det är lite läskigt att man inte vet riktigt vad dom har gjort inne i kroppen. Man vet ju vad dom har tagit ut å så (förhoppningsvis!) men ändå vet man ju inte riktigt. . Gud vad jag babblar. .

Lite tråkigt är att Fredrik är borta med jobbet. Inte direkt bra planerat men det är ju inget han kan hjälpa. Ville helst att han skulle vara hemma och hjälpa mig lite nu när jag inte är på topp.

Just nu så är jag lite mer känslosam, ni vet gråter åt olika program osv. Som igår fick jag blommor av jobbet och vad kommer då om inte tårar. .sen fick jag blommor av älskling på kvällen =)

Nu sitter man redan och funderar på vad man ska göra idag, tyvärr är man ju en rastlös själ. Blir väl tv och dator och att försöka att komma ut en sväng vore bra.

Ha det bra mina vänner. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0