12 Mars

3 dagar kvar nu .. helt sjukt vad tiden går fort! =)
Jag lääängtar.
Dessa sista dagarna kommer att gå så låångsamt.

Nåja, iaf så hände något roligt/läskigt i torsdags kväll på jobbet. .

Precis innan stängning så kommer det ett fyllo, som brukar vara in lite då och då, och frågar efter chefen. . jag berättar att hon kommer imorgon. . Han får syn på min klocka och tycker att den är fin. . . han står och pratar om sin klocka ett tag tills han utbrister: Fan va snygga pattar du har! ( på riktig stockholmska ) då säger jag hej då och går och gör något annat. .

Jag klarar inte riktigt av sånna människor. . iofs så är det trevligt att få en komplimang men inte av honom dock =P

Han stog nämligen utanför affären för några veckor sedan och pratar högt med sina vänner och säger: " Jag ska berätta sanningen för er: Jag har inte knullat på 4 år!"
Jag kan dock förstå varför han inte har fått det ..

Men just nu så tycker jag att det är ganska komiskt . .det var ju ganska harmlöst ändå. .

Imorgon blir det jobb igen. . har varit ledig idag . . då kanske man får besök av sin nyfunna kompis =P vem vet.

Ha en riktigt trevlig fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0