8 dagar kvar nu =)

Nu är det 8 dagar kvar tills vi får lägenheten! =)
Förlåt att jag tjatar men jag är så glaaaaad!

Igår var jag, fredrik och therese och tittade på tulpanutställningen i åkeshov, den var väl helt ok.
Det som var trevligast var väl caféet =P

Men det var fina tulpaner absolut! Man kunde tom plocka med sig tulpaner hem. Dock var det ej gratis.

Efter det så åkte vi tillbaka in till stan där jag och fredrik köpte oss en soffa på MIO samt en hatthylla och en skohylla.
Vi hade hittat en soffa på Folkhemmet, men sen när vi skulle ha den så fanns den inte att köpa mer, typiskt!!
Men vi hittade en ny! =)

För en stund sen så klickade vi hem en säng och sängbord från IKEA =)
Så nu är det bara en tvmöbel och ett barbord samt stolar kvar att köpa. Sen ska man ju ha massa småsaker också. Fast det kommer sen =)

Idag är det en skön slapp dag.
Tycker att helgen går alldeles för snabbt!
Skulle vilja ha mer tid att göra saker .. . skulle behöva en semester. .
Långledigt..

Äh, nu ska jag njuta av det som finns kvar av dagen!

Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Therese

Det var trevligt med tulpanutställning och soffsittning ^^

2010-03-08 @ 18:27:44
URL: http://killerlady.blogg.se/
Postat av: Caroline

Bilder tack!! :)

2010-03-08 @ 22:29:33
URL: http://frokenflorist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0