Femtonde Mars

Åh, vilken vårdag!!
Igår var första dagen på jobbet som man kunde ha dörren öppen.
Det var sjukt skönt då vi nästan svettades där inne. .

Tog med mig tetê á tetê och pärlhyacinter hem. Kunde inte hålla mig längre. . så nu står dom ute och pryder balkongen. Tror iofs att det ska bli ganska kallt, många minusgrader på nätterna, men jag tog dom riktigt knoppiga och hoppas på det bästa =)

Nu är det bara penséer som saknas, tror det kan vara min favorit blomma.

Nu när våren börjar titta fram är jag dessutom så sugen på att handla allt möjligt på panduro.
Pyssla massor! Får se om jag orkar ta mig dit idag eftersom jag är ledig. Men jag ska erkänna att det är ganska skönt att bara vara hemma också. Har tvättat, vilket jag alltid gör på mina lediga dagar. Det är ganska skönt att ha det borta för då kan jag umgås mer med fredrik tex på de helger när vi är lediga tillsammans.

Tänkte fixa lite här hemma, plocka undan lite och vika tvätten.
Kan passa på att avsluta med en låt som sitter i huvudet:
http://www.youtube.com/embed/X8IvY6LEW14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0