Fint besök

Imorgon är det alla hjärtans dag.
Skönt att man inte jobbar. Det är både en väldigt rolig dag att jobba på men samtidigt väldigt stressig.
Rolig för att det är så mkt kärlek.
Stressig för att ja . .alla ska handla precis samtidigt och alla har bråttom och alla tycker att det är dyrt!
Det dom inte tänker på är att hela världen ska ha röda rosor i massor på just den dagen. Klart att priset går upp.
Men men. . det är som det är.

Iaf så har jag tur i år. För nu har jag två kärlekar i mitt liv att fira alla hjärtans dag med =)
Det blir inget speciellt för våran del iofs. Det är som vilken dag som helst. Vi ger varandra kärlek varje dag istället =)

Imorgon kommer Williams mormor och morfar. Vet inte om hans gammelmormor följer med också. Blir första gången som dom ser lilla fisen. Det har varit lite influensa hit och dit. Då får man inte koma och hälsa på bebis!
Men nu är det sjukdomsfritt och dom får komma och gosa.

William sover på sin favoritplats, vagnen, men snart är det nog dags för mat.

Jag vet inte vad det här blev för inlägg riktigt, men vi har inte gjort så mkt idag.
Vi mår båda bra iaf. .det är huvdsaken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0