Han är bra att ha!

Det är fantastiskt skönt när man lyfter på luren när det ringer och det är en försäljare att man har en bebis som börjar skrika :) "Tyvärr jag måste lägga på för mitt barn skriker" :)

Han är inte bara söt, han gör nytta också. Även fast att han är så liten!

Idag har vi varit och besökt Therese i Liljeholmen. Han sover så fint i vagnen när vi är ute på äventyr :)
Skulle byta lite kläder som vi fått. Till större storlekar så att han kan ha det lite senare.
Tror inte att jag behöver köpa några kläder i strl 62-68. För det är bara den storleken vi får i present nästan. Men jag klagar inte :) Wille kommer att bli så fin senare i vår.

Sitter och har lite egen tid när han sover i vagnen fortfarande. . Han gillar att sova där, kanske ska rulla in den i sovrummet och ha han sovandes där istället. Han sover just nu i våran säng. Jag vet att det inte är det bästa men han vaknar så fort jag lägger honom i sin egna säng.
På dagarna sover han ibland i sin säng. Ska försöka att vänja honom att sova själv, men jag försår att han vill sova med mamma och pappa. Skulle jag också vilja om jag var så liten. Dessutom så är det mkt varmare :)

Nu börjar det låta lite från vagnen. Dags för mat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0