Motorbåt?

Just nu ligger William och sover i soffan bredvid mig. . Nöjd efter matning.
Ligger där och pruttar järnet gör han också. Undrar om det är en motorbåt man har fått eller en bebis =p



Snart har det gått en vecka till och William blir 4 veckor på lördag. Den 21:a, på fettisdagen, blir han en månad. Det betyder fira med semla! Även William får ju semla då det blir grädde i tutten =P Vi kan låtsas det iaf, hehe.

Ska försöka att hinna med att få äta själv också. Har inte riktigt fått kläm på bärselen än. Tycker att han sitter dåligt i den, liksom sjunker ner. Finns selarna i olika storlekar? Har jag en som är för större barn?

Ska se om jag hittar broschyren som var med.
Annars så får jag vänta på att William vill sova, han har vaknat igen, innan jag får mat. Svårt att göra mat med en bebis på armen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0