Utemöbler på balkongen tack!

Är det nu man ska ta fram utemöblerna?!
Fantastiskt väder!
Och vad gör jag inne då? Ja, det kan man undra. Vi har varit på en promenad tidigare idag.
Vi har gått så mkt de senaste dagarna så jag har fått blåsor på fötterna =P
Dessutom så har nog alla missade timmar av sömn kommit ikapp mig nu. Har varit så trött den senaste veckan.
Men det är väl bara att bita ihop, det lär bli lite fler timmar av missad sömn!

Så, hur är det med oss?
Jo, det är bra. Lillfisen hra varit snorig men det börjar bli bättre nu. Ett tag lät han som en gris =P Stackarn.

Vi har varit på BVC för månadskoll förra veckan. Då hade han vuxit 6 cm till 58 cm och blivit ca 1 kg tyngre till 4420g. Börjar bli stor nu!

Kom på att på lördag är han 1,5 månad. Det går snabbt!
Mammas lilla gris. .

Igår var vi på öppna förskolan för första gången. William var så liten då han bara är 5 veckor och den yngsta bland de andra barnen var 5 månader. Mammorna tyckte att vi var duktiga som var där när han fortfarande var så pass liten. Dom andra hade kommit dit när barnen var ca 3 månader. Men jag ville se något annat och nu vet vi hur det funkar! :)
Kommer nog att gå dit igen någon gång för att få prata lite och kolla på när de andra barnen leker :)

Nu ska jag passa på att ha lite egentid när fisen sover :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi längtar redan tillbaka till er och fisen :)

2012-02-29 @ 19:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0