Världens finaste :)

Nu har jag inte skrivit på ett tag igen.
Men nu har jag en ganska bra anledning, har lite annat som jag prioriterar än att blogga, nämligen världens sötaste son :)

Min lilla fis som föddes den 21:a januari efter en lång väntan. Han skulle nämligen komma den 6:e januari. Men han tyckte att det var mysigt inne i mammas mage :)

Jag hade både en positiv graviditet och förlossning. Det gjorde inte lika ont som jag hade föreställt mig så det kändes skönt :) Åkte in till bb vid 9 tiden på morgonen den 21:a och han föddes kl 14:06 den 21:a. Fick sterila kvaddlar, vilket jag hade fått höra att det skulle göra sjukt ont att ta men jag tyckte inte att det var värst jobbigt, men tyckte inte att dom hjälpte något. Så efter det så körde jag bara på lustgas genom förlossningen. Tyckte att det gick bra med bara gasen faktiskt. Sen under själva krystningsarbetet så hade jag ingen gas.

Det om ut en fin liten William som vägde 3750g och var 52 cm lång.
Världens finaste! Är otroligt stolt över mig själv att jag har tryckt ut en sådan ögonsten. Trodde inte att man kunde älska någon så mycket som jag älskar den där lilla mini människan.
Visst önskar man ibland att han bara kunde vara tyst och sova :P men när han väl sover så längtar jag tills han vaknar så att jag får ta upp honom och titta på hans vackra blå ögon :)

Att han redan är 17 dagar är helt otroligt. Tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: Frida

Världens häftigaste och underbaraste känsla! Kan ju lova att tiden kommer rusa fram! :)

2012-02-07 @ 14:38:02
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0