Städa, hjälper det?

Jaha, ingenting än så länge. .
Det sägs att man ska städa, så får väl prova med det även fast det är väääldigt tråkigt =P

Har nyss tänt lite ljus här hemma och väntar på att älskling ska komma hem från jobbet =)
Saknas bara en riktigt god bok, men jag har liksom ingen sån hemma. Älskar sånna böcker som man inte kan lägga ifrån sig, man ser bara klockan bli mer och mer men man kan bara inte lägga ifrån sig den. Blad det bästa som finns.
Tyvärr är dessa böcker inte så vanliga, iaf inte för mig. Någon som jag tyckte/tycker om är Små citroner gula - Kajsa Ingemarsson och Borta bäst - Sara Kadefors. Kan jag rekommendera varmt =)

För er som gillar böcker som man måste tänka till lite, kanske stanna upp i läsningen och fundera en stund så kan jag rekommendera alla Paulo Coelhos böcker. Blev helt fast efter att ha läst Alkemisten =)

Skulle vilja sätta igång att göra en portfolio med bilder på mina blomsterverk. Gjorde en sådan för några år sedan men glömde den på t-banan och någon tyckte att den var fin och tog hem den, för den var inte inlämnad på hittegods iaf =p
Men jag vet inte om jag hinner börja innan bebis kommer. Då blir det bara liggande. . Eftersom vi inte har något kontor så måste jag använda matbordet och då är det verkligen i vägen!

Och jag kommer att säga till när bebisen kommer ut, lovar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0